Menu Zamknij

Aplikacje Mobilne

Harmonogram

Dzień 1

  1. Wprowadzenie
  2. Aplikacje
  3. Interfejs - część 1.
  4. Interfejs - część 2.

Dzień 2

  1. Intencje
  2. Uprawnienia
  3. Dostawcy treści
  4. Korzystanie z Sieci, Usługi

Dzień 3

  1. Procesy i wątki
  2. Odbiorcy komunikatów
  3. Grafika i animacja
  4. Gesty, Alarmy
  5. Multimedia

Wprowadzenie

Android to system operacyjny przeznaczony głównie dla systemów mobilnych, ale nie tylko. Urządzenia ubieralne, TV to także jego sfery.

W 2010 roku Android osiągnął poziom najbardziej popularnego systemu tej klasy. Od tego czasu jego przewaga wciąż rośnie.

Kurs Projektowanie Aplikacji na Urządzenia Mobilne jest w pełni autorski. Rozpoczyna się od podstaw - omówienia szczegółów architektury systemu Android i budowy aplikacji. W kolejnych etapach przedstawia charakterystykę poszczególnych komponentów wchodzących w skład aplikacji i przykłady ich użycia. W pełni funkcjonalne przykłady projektów ilustrują każde z omawianych zagadnień.

Wymagana podstawowa znajomość języka programowania Java lub Kotlin.

Struktura Kursu

Kurs podzielony jest na tematy. Każdy z tematów obejmuje wykład wprowadzający i zestaw ćwiczeń.

Wykład ilustrowany jest slajdami. Przykłady kodu znajdujące się na slajdach w znaczącej większości pochodzą z dołączonych, w pełni funkcjonalnych, projektów udostępnionych za pomocą serwisu bitbucket.org.

Ćwiczenia mają charakter zadań do samodzielnego wykonania. Niektóre z ćwiczeń wspomagane są początkowymi projektami, które należy dokończyć.

Lista Tematów

Dzień 1

  1. Wprowadzenie
  2. Aplikacje
  3. Interfejs - Część 1.
  4. Interfejs - Część 2.

Dzień 2

  1. Intencje
  2. Uprawnienia
  3. Dostawcy Treści
  4. Korzystanie Z Sieci, Usługi

Dzień 3

  1. Procesy I Wątki
  2. Odbiorcy Komunikatów
  3. Grafika I Animacja
  4. Gesty, Alarmy
  5. Multimedia